پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 22 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

آیا تا حالا اتفاق افتاده در حال حل پازل سودوکو باشید و در یک چشم بر هم زدن،اشتباهی کنید و….!دیگر اعصابی برایتان باقی نخواهد  ماند!حالا که گوگل زندگی مجازیتان را قطعاً فرا گرفته،بگذارید از سرویس جدید گوگل گاگل رو نمایی کنیم!!

گوگل روز دوشنبه نسخه ی جدیدی از سرویس گوگل گاگل خود را رونمایی کرد.شعار گوگل برای این سرویس”سریع تر و باهوش تر از قبل”است.مسلم است که باهوش است و این بار میتونید به سودوکو حقه بزنید!در عرض سه سوت!با ما باشید...


|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند بازی , ,
برچسب‌ها: google googles , googole , puzzle , sudoku puzzle , بارکد خوانی , حل معمای پازل , سرویس جدید گوگل , شناسایی آگهی توسط گاگل , معما , معمای سودوکو , پازل سودوکو , گوگل , گوگل گاگل ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

روزانه بسياري از افراد وقت خود را در موتورهاي جستجو و سايت هاي مختلف به دنبال پيدا کردن رمز و کدهاي تقلب بازيهاي مختلف هدر ميدهند. از اين رو مجموعه اي از سايت هاي مختلف براي به دست آوردن کدهاي تقلب بازي ها و ترينر هاي مختلف آماده نموده ايم. اين سايت ها تمامي کدهاي کنسول هاي مختلف بازي از جمله کامپيوتر ، پلي استيشن 1و2 ، ايکس باکس ، نيتيندو ، گيم بوي ، گيم کيوب و ... را شامل ميشوند.
اين سايت ها عبارتند از:
 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: ترفند بازی , معرفی سایت , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .